...

Jag är nog humör-svängningarnas drottning eller något i den stilen. Ena sekaunden är jag glad, nästa förbanad, nästa gråter jag, osv. Det är helt sjukt! Jag vet inte ens varför jag är ledsen när jag är ledsen utan jag bara är det.
Om man tänker efter är det riktigt roligt. Tänk om någon skulle prata med mig. Det är iallafall tur att jag har suttit instängd på mitt rum störrsta delen av dagen. Haha

Men nu känner jag att jag håller på att bli sur så jag kan jag inte skriva mera. Om jag får rätt humör sedan kan jag kanske blogga mer idag.


Kommentarer
Postat av: ella

ja dom e söta mina"hårbollar"=)

så där kan jag känna mej med;)

hoppas du får en bra söndag nu.

2009-01-18 @ 09:53:53
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0