Nu åker vi!

Nu har jag precis vaknat eller egentligen har jag försök komma in på bloggen i ca: 15minuter. Det är underbart när bloggserverna inte fungerar, särskilt när man har gått upp tidigare på morgonen för att blogga! 
Det viktiga är i alla fall att jag kom in tillsist.

Nu ska vi i alla fall åka iväg till Branäs om en liten stund. Eller jag hoppas på att det blir om en liten stund i alla fall, pappa och mamma är otroligt sega och Syster Moa har inte gått upp än, så jag funderar på om vi verkligen kommer kunna åka iväg innan det blir mörkt. 

Det ska bli otroligt roligt. Jag har varit i Branäs varje år sedan jag var fyra och jag trivs verkligen där! Vi har också åkt varje år tillsammans med Linnea och hennes familj och jag kan knappt åka skidor utan henne.    

Nu ska jag i alla fall packa ihop datorn, vi kommer höras igen på tisdag då jag kommer hem.




Här har vi en jätte tuff bild på Linnea!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: eller hur, jag skulle köpa den om jag vore rikare:)

2009-02-22 @ 13:05:32
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ISA VINN "MODELL FÖR EN DAG!"

sv: Tack söta du!=)

Haft en bra helg?



Härligt med skidåkning!



KRAM

Isa*

2009-02-23 @ 11:37:54
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du sugen på att vinna en ny header? Kolla då in min blogg så ser du hur du ska gå tillväga :)



Ha en underbar dag sötnos



Kram

/LM

2009-02-23 @ 16:40:47
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0