Söndag

Jag har inte övergett er. Så nu kan ni alla ta 10 djupa andetag och förlåta mig för att jag inte har bloggat.

Jag känner mig faktiskt som en hemsk människa. Särskilt när jag märkte att blogginlägget som jag skrev i fredags,när jag förklarade var jag inte kunde blogga under helgen, inte kom fram. 

Iallafall så har jag varit i Eksjö hela helgen, hos släcken. Eftersom att min släckt består av ett gäng lantisar, har ingen(nästan) beredband vissa har inte ens en dator, kunde jag inte blogga därifrån 

Under helgen har jag istället fått åka massor med pulka med kusinerna, varit på eksjörevyn(vet fortfarande inte vad det är, trots att jag var där), tagit hand om Molly(en hund) och haft det allmänt roligt och skönt.

Jag kom hem för någon timme sedan, har duschat och fräscht till mig lite, jag ska alldeles strax äta, sedan ska jag  promenera och skvallra med Amanda.   

   
Bilder, m.m kommer senare under dagen, eller i morgon. Nu ska jag äta lite salland! Ha det bra allesammans!   


Bild på mig och lillkussen!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan tjejen! allt bra med dig idag?

xx cajsa

2009-02-08 @ 19:48:26
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

aww, tack tjejen! :D

ok.. nahh, det är väla okej..:P

xx C..

2009-02-08 @ 20:36:05
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0