Lördag

Nu sitter jag och dricker hjärtan-te, som jag kallar det eftersom att det ligger små hjärtan i det. Det passar perfekt idag, när det är alla hjärtans dag och jag har ont i halsen, så lite firar jag i alla fall!  Inte att jag ont i halsen förstås, utan att det är alla hjärtans dag.


I förmiddags var jag som sagt i stallet men istället för att rida ett hårdpass, red jag ut i skogen. Det var jätte mysigt, solen sken och allt var underbart ute, trots att det var lite kalt men det märker man först när man kommer tillbaka till stallet.


Eftermiddagen har bara försvunnit, jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Jag tänkte städa mitt rum, men jag kom inte så speciellt långt. Egentligen kom jag ingenstans alls.

Som jag skrev nyss har jag fått ont i halsen och jag känner mig lite hängig. Men det kommer att gå över imorgon. Det måste i alla fall det, eftersom att jag inte tänker vara sjuk på lovet.

Ikväll ska jag i alla fall vara med Paulina och vi får väll hitta på något roligt.


Nu ska jag i alla fall gå och ta tag i mitt liv. Som t.ex. klä på mig, äta och kanske ska jag till och med borsta håret.

Eller så går jag bara och lägger mig igen...



Ser ni hjärtana?


Som sagt kom jag inte så långt i städningen..

   



Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: jo. är samma för mej ! :<

hoppas du får en bra alla <3-dag!

2009-02-14 @ 18:16:25
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja supermysigt verkligen, vädret har ju varit helt underbart idag!!!Man får sån energi!

2009-02-14 @ 18:32:48
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Sofia

Denna gång undrar jag också det XD

2009-02-14 @ 19:38:02
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker det ser finare ut en vanligt ;)

2009-02-15 @ 10:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0