Godmorgon

Hej och hopp!

Lite segt att det redan är söndag och att jag ska till skolan imorgon, men det får vi inte deppa över för då förstörs hela dagen. Det har jag annars en förmåga att göra.
Just nu sitter jag på mitt rum och jag har inte riktigt piggnat till än, fast att klockan är över ett. Jag är verkligen otroligt seg på morgnarna. 
 Jag tror att jag ska gå ut en liten stund snart så att jag piggnar till lite, annars kommer jag väll inte kunna göra något vettigt på hela dagen.

Jag bloggar om en liten stund igen! Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt (A) .. den är superskön verkligen

2009-02-01 @ 13:34:51
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Hejsan :-) Kika gärna in på min konstnärsblogg där jag postar porträtt av bland annat kändisar och säljer mina egen designade linnen. Lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig :-)

2009-02-01 @ 16:25:51
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0