Tis

Nu har jag precis precis kommit hem. Jag och mina kära familj har varit och städad i duscharna vid elljusspåret. Det är så där lagom roligt, ni vet. Tur att oringterarena är ganska renliga folk, och det är inte så speciellt äckligt där: Det är till och med ganska fräscht, jag menar: jag städardär! 
 Okej, ni känner mig för väl. Så klar att jag inte städar, jag städar inte ens mitt rum. Så här går det till: 
 jag duschar, torkar håret, smörjer in mig och gör andra viktiga grejer, medans mamma och syran städar för fult. 
Jag ska gott göra dem, någon gång... 

Förutom städningen rullar livet på som vanligt. Jag är sur på pappa, skolan är ändå ganska lugn trots fysikprovet på fredag, vi har en idiotisk vikarie på eng. fördjupning och jag och mina kompisar stressar för fult med att få klart vår film. Så glamoröst är mitt liv just nu. Det känns ganska vanligt och ganska tråkigt, fast det är ändå rätt skönt.  




 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

god morgon sötaste! :)

2009-04-22 @ 10:11:16
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Tildis

hejsan! jag är nominerad i en tävling om månadens blogg på www.susanss.blogg.se ! skulle vara jätte snällt om du röstade på mig! Jag är nummer fyra om du skulle vilja rösta! KRAMKRAM! :)



Åh va söt kanin !! :)

2009-04-22 @ 19:32:01
URL: http://tildaskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0