tors

Jag var i skolan hela dagen trots att jag mår som jag mår. Visst, jag räknade 5 tal i maten, följde efter Amanda på tekniken, var sur på läraren i so:n och jag gjorde egentligen ingenting i skolan, men jag var där i alla fall.
Jag får se hur det blir imorgon, fast jag tror faktiskt att jag måste stanna hemma. Jag hade ganska hög feber när jag kom hem från skolan och jag tror det är bäst att vara hemma och koncentrera mig på att bli frisk.
 
 Så, nu har jag fått klaga lite, då brukar jag må lite bättre Hoppas det fungerar med febern också.  Egentligen har jag inget roligt att skriva om. Jag är egentligen alldeles för trött att sitta framför datan men allt går, bara man vill!
Jag har halvsovit framför tv ända sen jag kom hem från skolan och mitt liv känns väldigt glamouröst. Det är inte varje dag man kan lyxa till det med top model. Vad är roligare än ett gäng knäppa amerikaner som är osams?


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan tjejen! det va ett tag sen! :)

allt bra med dig? :)

xx cajsa

2009-04-17 @ 13:39:24
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig! <3

2009-04-17 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0