Torsda g

Det har varit en bra dag idag. Solen sken över Degerfors idag också. Så vi har brutit skolan "säkerhetspolycy" (som so läraren kallar det) och satt ute i solen på någon lektion och hade det skönt. 
Det gör så mycket att solen skiner, man blir så glad och hela värden känns så underbar.  Vaddå över dramatisk? 

Idag har jag varit i stallet och det gör mig ännu gladare. Jag kan skratta mig lycklig bara eftersom att jag får ta hand om Nadir.  Jag ska ditt imorgon och rida ett hårdpass eller en låång promenad i skogen.  Nej, nu får jag sluta snacka om hästar om jag inte vill förlora hälften av läsarna.  Fast vi älskar väll varandra ändå, trots att jag snackar hästar ibland?
På tal om imorgon så börjar påsklovet då. Ibland älskar jag mitt liv. Jag har inte så mycket planerat för lovet. Jag kommer nog på hos farmor och farfar, eftersom att de kommer att göra om vårt badrum här hemma så då försöker jag undvika att vara hemma. Jag ska nog även till Säfsen över någon dag och så ska jag antagligen vara i stallet väldigt mycket.




Tänkte att ni skulle få njuta av en underbart fin bild på mig.


Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

nu känner jag mig bättre :)

2009-04-02 @ 21:43:37
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0