Tis

Dagen har varit jätte rolig!  Jag älskar verkligen att ha studiedagar!
Jag har varit på Boda borg i stort sätt hela dagen. Man kan kanske säga att Boda Borg är som ett äventyrshus, med olika banor och sådant. Det är jätte kul, men jag har helt slut nu. 
Jag sov som sagt hos Amanda inatt, så jag har inte fått sova så mycket i natt, men det var roligt! Vi fyra blir alltid så knäppa när vi blir trötta och får i oss lite cola...
Nu är jag iallafall väldigt trött. Så trött att jag har tårar i ögonen och jag börjar att få huvudvärk Jag kommer antagligen slockna om en liten stund. Imorgon måste jag vara pigg, jag har nämligen mycket i skolan och jag måste orka med att ha roligt också.


Jag känner att jag behöver träna på mina poser, men jag vet inte...


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA @

haha skön pose ;D





allt bra med dig idag?:)

2009-04-29 @ 08:00:27
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0