Torsdag!

Hejsvej bloggen!
Hoppas att ni mår bra!
Jag är begravd i läxor, de är över allt, var jag en tittar så ligger de där! Jag var nyss glad för att jag trodde att jag var klar med skiten... men inte.
Men idag har det iallafall varit en roligt dag, och det är faktiskt tack vara våran svensk/engelsk lärare (även min mentor).  Låter  ganska knäppt va? Haha, men så är läget! 
Ni som följer min blogg vet att det har varit tänt inne i ett öde hus på andra sidan järnvägen.  Jag skulle bara säga att det lysser idag igen och att det har gjort det ett tag. Fast det läsiga är att anars ser det helt öde ut!   
Jag vet fortfarande inte vem som bor det, men har letet som en galning på eniro!  Ska nog ringa amnada & fråga om vi kan ta en promenad förbi där och titta.  
Haha märks det att jag bor i en liten stad där det inte händer så mycket i eftersom att jag tycker det är spännade när det lysser i ett hus ?
Haha, jag är ju som jag är och det finns inget att göra åt saken. 

Ha det bra sötisar! 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Spännande det där med lampan. ;D

Hahah, jag tycker du ska fortsätta vara som du är! :D <3

2008-10-24 @ 16:10:10
Postat av: Sara

haha, jag bor också i en liten stad. så fort det händer minsta lilla så blir man nästintill överlycklig ;D

2008-10-24 @ 18:41:06
URL: http://fnitter.devote.se
Postat av: Cajsa

heeeejsan!

är det bara jag eller är det länge sen sist nu? XD

hehehe

hoppas att allt är bra med dig?

håller på och skriver till alla som jag inte skrivit till på ett tag som jag inte vill tappa kontakten med... :P älskar er alla! XD

hehehe

xx Cajsa

2008-10-24 @ 21:29:34
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0