Tisdag

Heej alla!
Hoppas ni mår bra! Själv gör jag inte det. Fick åka hem från skolan idag för att jag mådde dåligt. Jag stannade och gjorde bach provet och gick hem efter det.
Jag tittat på heroes, och bara tagit det jätte lungt. Det suger att vara sjuk!
Vet ni vad jag har gjort idag? Jo jag har vaccinerat mig idag. Fick åka till vårdecentralen och ta en spruta. Jag var jätte duktig, jag skrek inte eller något! hihi.
Nu sitter jag och tittar på hästannonser, min älsklings hoppy. 
Pappa har lånat en bok av Monty Roberts, så den sitter jag och läser också. Jag skulle vilja lära mig massor om hans träningsmetoder, för jag tror faktiskt att de är väldigt bra.
Idag tycker jag att alla som läser ska komentera för jag tycker det är tråkigt när det står: 0 komentarer. Så nästa gång jag kommer in på bloggen så hoppas jag att det är lika många komentarer som besökare. 
Nu ska jag göra något, och ni ska komentera! haha ha det bra
Hilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

hoppas du känner dig piggare idag, ligg och kolla på tv och ta en promenad om solen skiner, i alla fall bort till eklunds (ifall du inte vill visa dig ute när du är sjuk).

ät ordentligt och MYS!

2008-10-15 @ 07:08:49
Postat av: Linnéa

Sådär var det för Oscar i torsdags också, att han fick gå hem från skolan alltså. Men han mår bra nu och det hoppas jag att du också gör! :D <3

Kram.

2008-10-15 @ 15:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0