söndag

Hej!
Hoppas att ni har haft en bra helg!
Igår åkte jag till farmor & farfar och sov där, det var roligt att träffa dem. Jag åkte därifrån vid klockan halv fem.
Jag tycker att helgen har gått jätte fort! jag orkar inte verkligen inte åka till skolan imorgon.
Nu sitter jag ner gosad i soffan med pyamas och så har jag en kopp te. Jätte mysig, har jag det.
Imorgon ska jag ta hand om Nadir, det ska iallafall bli jätte roligt. jag känner verkligen att jag behöver det.
Vet ni? jag har faktiskt tränat själv idag, jag tycker det är såå tråkigt att träna själv, men jag lyckades faktiskt riktigt bra. Men jag tycker det är mycket roligare med grupp träning.
Men nu ska jag gå och göra något annat.
Ha det bra!
Hilda
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0