Onsdag

Hejsan bloggen!
Hur är det?
Jag är mycket gladare idag än vad jag var igår. Stackars er som fick läsa om mina "stora" problem, förlåt. Haha.
Idag har jag sovmorgon, jätte skönt. Jag gick och la mig halv åtta igår, jag behövde verkligen det. Nu är jag iallafall vaken och pigg är jag också.
Utväcklingssamtalet igår gick faktiskt jätte bra!
Veckan då jag kommer hem från Egypten så har vi två prov och cirka fyra inlämningar. Jag tänker inte plugga något när jag är i sharm el sheikh!  Men det löser nog sig iallafall. 
Men nu ska jag gå och göra mig iordning till skolan.
 
Ha en underbar dag älsklings-läsare!

Glöm inte att komentera, jag blir mycket gladare då!

 Hotelet vi bodde på sist vi var i Egypten, Kirosize eller hur man stavade det! 

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, visst är dom :)

2008-10-22 @ 12:58:49
URL: http://lindiieb.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du gör rätt i att inte plugga i Egypten, tycker jag!

Ska ni bo på samma hotell denna gång också? :D

2008-10-22 @ 17:58:08
Postat av: Hilda svarar Linnéa!

Nej, vi ska på ett annat som ligger lite mer centralt =)

Linnea, kan inte du adda min msn?

hilda.persson@hotm....

2008-10-22 @ 18:16:21
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0