Nervös

Hejsan!
Okej, jag måste erkänna, jag ,hilda persson, är jätte nervös! 
Är helt åååh jag är så glad så att jag nästan gråter men ändå så otroligt nervös. Tänker hela tiden: 
tänk om inte hotellet är fint? tänk om jag blir sjuk? tänk om det regnar? 
Precis så tänker jag hela tiden!  Hur ska jag kunna sova inatt & imorgon natt ?
Fast jag tror att det blir bättre när jag är i Göteborg, på landvetter hotellet, som jag kallar det.  
Jag hoppas att jag kan mobilblogga lite innan jag lämnar Sverige  
Jag håller på att packa, men det är svårt kan inte riktigt tänka klart. Men när jag har bloggat lite blir det ofta bättre.
Men ni ska få en skaderapport ikväll! Haha, 

Ha det bra! 

LÄNGTAR SÅ OTROLIGT MYCKET!! 
   


Kommentarer
Postat av: Natalie

svar: Filmen var jätte bra så du borde se den sen när den kommer på bio hos dig :)

2008-10-25 @ 17:11:16
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh tack så mycket! :)

2008-10-25 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0