Lördag

Godmorgon!
Hoppas att ni har en bra lördag och förendel ett bra lov!
Jag är ledsen att jag inte skrev något igår, det var en jobbig dag igår.
Jag var i stallet det var roligt, var också hos farmor och farfar och lämnade kaninen hos dem. De ska ta hand om han när vi är i Egypten.  
Igår  klippte jag mig, det är faktiskt kanska kort och jag tunade ut det ganska mycket också, men det blev faktiskt ganska bra!
Nu har jag precis skrivit klart biologi-uppsatsen, jätte skönt att slippa den. Men jag har fortfarande lite läxor kvar.
Ni vet väll att imorgon åker jag till Landveter och på Måndag lyfter planet till Egypten?
När jag är i Egypten så kommer jag antagligen inte att kunna skriva något på bloggen, kanske någon gång ,men inte alls regelbundet. Fast jag lovar att ni kommer att få veta allt när jag kommer hem! bra va? 
Men eftersom att jag inte skrev någor igår så får jag väll skriva massor idag. Haha
Nu ska jag nog gå upp och packa! 
aahhh vad glad jag är! 

Gör min dag lite bättre och lämna en komentar!
Ha det bra älsklings läsare! 
  


Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

tack så mycket! :)

2008-10-25 @ 12:41:46
URL: http://natalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0