Onsdag

Hejsan bloggen!
Hur är läget?  Med mig är det toppen. Det har faktiskt varit en hel bra dag idag, trots att min älsklings Amanda var sjuk.
Efter skolan så var det bara att hoppa på busen och åka till Karlskoga, skulle till optikern och få mina linser. Jag köpte en jacka och en bh där också.
Jag har också vunnit en design av http://sofija.blogg.se/ och det är jag super glad för eftersom att den är snygg och att jag har aldrig vunnit någon "slump tävling" i hela mitt liv.
Så snart måste jag skicka ett mail till henne men namn och så, men har ingen ide´ på ett  bra citat eller liknade men som vanligt när jag inte vet något så överlämnar jag det till er...haha. Så nu undrar jag om ni har något snabbt tips, eftersom att jag ska maila henne snart.
Jag kanske också ska ha en tävling snart, eller vad säger ni? osv, vad tycker ni att det ska bli för pris? 
Imorgon har vi en så kallad "teknik dag" och så ska vi ha trivselkväll på kvällen, det betyder att jag är ledig på fredag. Och en dag till orkar jag. =D
 
Ha det super älskade, älskade läsare!

giza pyramid :D  
En sten är ca: 1 meter hög, tänkt då hur hög den är :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

- blev lite knas bland kommentarerna innan, för gick de inte att skicka, och tydligen fick du X antal utav mig:P

kan ju tipsa dig om http://www.ordsprak.se/ där hittar du kanske något skoj :D

2008-11-19 @ 23:06:35
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0