Söndag

Hejhej!
Hur är det?
Jag vet inte riktigt hur det är med mig, jag känner mig lite konstig. Jag har ingen lust med att blogga men i vanliga fall älskar jag det, knäppt va? 
Jag tror att det är för att jag har massor att tänka på, saker som jag inte skriver i blogen om. Så förlåt för att jag inte skrev något igår.
Helgen har varit hur bra som helst, så jag tycker inte ens att det är jobbigt med att det är måndag imorgon, trots att vi har prov.  
Det kommer vara jätte tufft i skolan fram till jullovet, jag tror jag har ca 6 prov och 2 muntliga redovisningar. Fast den här veckan har jag bara två stycken prov den här veckan och en redovisning.

Jag lovar att vi hörs imorgon!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Lycka till med proven pch redovisningen Hilda!<3 :D

Kramar till dig!

2008-11-23 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0