torsdag!

Hej!
Är det bara jag som  tycker att det är tråkigt med att det blir mörkt så tidigt?  Jag trodde klockan var runt sju, men nej, klockan är tio i fem. Jag blir så tröt när det är mörkt också, plus att det blir kallare tidigare. Jag är  verkligen inte någon höst människa, jag vill att det ska vara sommar jämt. Om jag inte att fått åka till Egypten hade jag antagligen varit död nu.
Redovisningen gick hur bra som helst, (vad var det jag sa? Haha). Imorgon ska vi ha så kallade "gruppdiskussioner", för att vi ska få högre betyg i historia och kemi ( vi har gjort ett arbete om "Degerfors förr"). Det löser sig nog också.
Imorgon är det fredag, känner att jag verkligen behöver det, en paus från klassen. Det här känns jätte bra (inte) jag har gått i skolan i tre dagar efter lovet och känner att jag inte alls orkar med vissa!  Skit, hur ska haf klara detta?
Det är iallafall tur att ni finns!
 Nu hade jag tänkt att lade upp lite bilder från Egypten.

Hejs :D  
Här har vi då vårt hotell vid entrén, ser ni att man        
måste gå igenom en sån här grej som piper                
om man har något med metall på sig?
Men de har lättat massor på säkerheten sen vi
var där sist. Då var det mycket mer strängt.  



s

Här är då stranden, jätte fin sandstrand var det.
Det fanns även koreller på visa ställen kunde man snorkla vid.




Men det var mycket finare att snorkla i ras mohamed!
Det är då ett naturreservat, med massor med fina korall-
rev och fiskar.
Jag vid p
jag vid en pyramid.
På en sida kunde man gå upp en liten bit på den
största pyramiden, jätte coolt. Ni ser hur stora stenarna
är de är byggda av, och täck att man har gjort detta för hand
och att den är otroligt stor,
Men nu tycket jag att ni ska titta på pyramiden istället
för på mig, jag har faktiskt suttit i en bus hela natten och man
måste ha på sig fula kläder. Okej, man måste inte, men man
ska inte visa för mycket bar kropp. Och så ska det
helst inte vara tajt.



Ha det jätte bra =D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hilda, kul att höra :)

Jag är med i reklamen innan Idol blandannat. Vi gör reklam för Öppethus-dagarna här nere i skåne :) Kram

2008-11-06 @ 18:30:50
URL: http://emmawiiiberg.blogg.se/
Postat av: Bättan

sv: Njaa, alltså hon jag vet, har helt ändrat personlighet sen hon bytte namn liksom, och det känns bara fel. Dessutom är hon bara 15, vilket jag tycker är riktigt snurrat.

2008-11-06 @ 18:55:58
URL: http://emofisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska till egypten om 2 veckor typ.. tänkte fråga om du vet ungefär hur mkt pengar man bör ha med sig.. så olika på olika resmål ju!

2008-11-08 @ 18:13:39
URL: http://marlaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0