Tisdag!

Hejsan!
Hur är läget? Med mig är det mycket bättre än igår iallafall... Haha. Men jag mår faktiskt hur bra som helst idag. Det varit en helt vanlig dag idag. Efter skolan gick jag hem och gjorde i ordning några limpor och te. Det var jätte gott med  vanliga limpor eftersom jag äter nästan alltid mörkt bröd så känns det så mjukt och gott. Fast mörkt bröd är självklart också gott. Jag är seriöst tråkig, är det någon som  bryr sig vilket bröd jag äter? i så fall är det bara att säga till. 
Ibland kan jag prata hur mycket som helst, om helt ointressanta saker. Fast ni som känner mig vet att jag pratar på som värst när jag längtar....   

På tall om att prata så ska jag berätta om en sak som hände när vi var i Egypten eller rättare sagt i kario, vid pyramiderna. Jag satt på en pyramid( på en sida kunde på gå upp en bit) så stod ca fem tjejer från kario och tittar på mig. De hade slöja. Och helt plötsligt säger en av dem " hello" med lite brytning  Och jag tyckte självklart att det var roligt, så jag svara. De fråga vad jag hete och svarade "Hilda". Haha fast de tyckte antagligen att det var jätte konstigt eftersom att de fråga om det flera gånger. Haha, det var faktiskt riktigt trevliga och ganska duktiga på Engelska så det gick riktigt bra att prata med de.  
Jag har förstås pratat med massor med killar från Egypten, eftersom att det är de som jobbar vid turist områdena, det var bara några få tjejer där. Så det var väldigt roligt. ( jag tror att de var där med sin skol klass och de var antagligen rika)


nilen Där har vi den berömda Nilen =)

fint ras mohamed  =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa äre sant så är de hemskt verkligen..

2008-11-11 @ 16:53:25
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg (:

2008-11-11 @ 22:24:49
URL: http://tsangblueyee.blogg.se/
Postat av: molikerm

Cigarettes online » Blog Archive » Bloomberg seeks an end to cheap cigarettes – nytimes.com

2014-10-12 @ 18:33:08
Postat av: hillsyco


микрофинансовая компания

2014-12-04 @ 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0