Lördag

Vet ni vad jag har gjort den senaste halvtimmen?
Jo, jag har försökt sätta i mina linser! Jag blir så grymt irriterad när det inte går. Okej, idag var den första gången det var svårt att sätta i dom. Eller det var inte svår, det vara bara att det att satte i de ut och in två gånger.

Idag har jag bakat pepparkakor och lussebullar, fast det blev inte så många pepparkakor, eftersom att jag råka äta upp halva degen. Men vadå? Det är ju faktiskt degen som är god, pepparkakorna smakar bara tråkigt. 

Ikväll ska jag titta på bio med tjejerna, det kommer att bli roligt!  Men nu ska jag gå och göra iordning mej.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sofia

hej. vill du ha bloggdesignen som du vann? annars kommer jag lotta ut den igen..

2008-11-29 @ 18:40:09
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag bakade också lussebullar idag! :D

Fast de försvann lika fort, vi sålde dem för klassresan förstår du :/

Kram.

2008-11-30 @ 10:07:17
Postat av: Meuf

Hej, vet du vad Zipholder är för produkt?



Om nej, kika då in på våran blogg!



MVH Marlen & Elin

2008-11-30 @ 11:56:07
URL: http://meuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0