Dan före dopardagen

Okej, ni kan börja hata mig nu... 
Jag har redan börjat att hata mig själv, jag här nämligen inte hunnit med att blogga idag. Då är det mycket jag måste göra om jag inte hinner med min älskade blogg. Förlåt alla, jag ska försöka gott göra er! Men det kommer bli lite svår eftersom att jag åker bort imorgon eller egentligen idag och jag kommer knappt ha någon tillgång till någon dator. Hur ska vi överleva detta ?
Men eftersom att jag är stark så klarar jag antagligen det med, vi får hoppas att ni är lika starka. Haha

Idag har vi firat mini-jul, super roligt! Men Jag kommer inte berätta något mer om det nu.

Nu måste jag gå och se till så att jag får sova min säng i natt, annars kommer Amanda/Paulina ta den och jag får sova på min soffa. 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haahah, jag hoppas vi är lika starka då! ;D

Det är inget fel på din soffa...! ;) Kram

2008-12-23 @ 10:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0