...

Jag inte alls på blogg-humör, jag har inte varit det på hela dagen, eller jag har inte varit det på ett ganska bra tag. Jag vet inte vad det är med mig, bloggen känns så meningslös. I vanliga älskar jag verkligen bloggen, det finns inget roligare att få underbara kommentarer och att få skriva av sig är verkligen skönt.   Men nu har jag ingen lust med att blogga, det kan bero på att mitt liv känns så, jag vet inte, meningslöst? 
Jag känner mig helt känslolös, jag känner ingeting, jag är inte ledsen, inte glad.
Jag orkar inte göra något roligt, saker som får mig att må bra. Jag känner mig som en zombie.
 Men det konstiga är att jag inte har ett ända j*vla problem, mitt liv är så äckligt bra, men jag mår ändå så här!
Kan någon förklara varför?
 
Jag förstår att det inte är roligt för er läsare att läsa det här, men det blir som en förklaring till att jag inte bloggar som vanligt. Och våga inte tro att jag ska sluta blogga, för det ska jag absolut inte!    


Kommentarer
Postat av: Cajsa

inte på blogghumör? :O det är inte bra.. :( men du ska inte känna dig tvingad att skriva heller, gumms!



Hur är det med dig i övrigt då?

xx cajsa

2008-12-30 @ 13:25:39
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag kom att tänka på Bella i "När jag hör din röst" när du säger att du känner dig som en zombie - låter inte bra... Är du olyckligt kär kanske...?

Kram och hoppas det blir bättre.

2008-12-30 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0