Tamponger på fel ställe...

Hejsan!
Hoppas att ni har haft en bra fredag!
Själv mår jag toppen. Jag här nämligen varit med mina 4bästa kompisar hela kvällen, och vi har så otroligt roligt tillsammans. 
Amanda började blöda näsblod, och vi trodde det var en jätte bra ide att sätta in en tampong i näsan. Jag menar, tamponger är till för att stoppa blod.
Men jag varnar er, sätt aldrig någonsin in en tampong i näsan hur mycket näsblod ni än blöder.  För vet ni vad som händer?
Jo, tampongen sväller, det gör att det blir ett himla problem att få ut den sen.  Jag kan säga er att det inte såg så kul ut att ha en tampong som satt fast i näsan (eller det var kul, jag dog nästan av skratt) .
Men om ni skulle vara lika dumma som vi och gör det ändå, så kan jag säga att det bara är att dra, hårt. 
Amanda fick iallafall ut den tillsist.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Fröken Eriksson

sv: God morgon!

2008-12-06 @ 10:36:39
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: satine

Haha >.< men borde et inte gå om man har den minsta möljiga storleken?

2008-12-06 @ 16:57:45
URL: http://vamplife.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haahah - jag förstår att du dog, av skratt! ;D

2008-12-07 @ 11:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0