Söndag

Eftersom att mina så kallade kompisar har bjudit hem sig själva till mig så har jag precis städat mitt rum. Eller okej, städa kanske är att ta i, men jag har iallafall slängt alla smutskläder i tvätten och så har jag damsugit upp lite glasskärvor som låg utspritt på mitt golv. Så nu kan man faktiskt  vara här inne!  

Nu är det bara tre hela dagar kvar av 2008. Så ska jag avslöja mitt nyårslöfte:

Mitt nyårslöfte är att jag ska se de bra sidorna hos folk istället för de dåliga. När jag träffar en person så ser jag oftast bara de dåliga sidorna, så jag missar de bra. Det blir liksom som en spärr när jag ska t.ex träffa nya personer. Det finns förstås undantag, t.ex om jag vill bli kompis med någon.
Så jag hoppas verkligen att jag lyckas med det, jag har en känsla av att det kommer bli svårt. Ni får önska mig lycka till!

Annars så hoppas jag på att 2009 ska bli ett allmänt gladare år, och att jag ska lära mig värdesätta det jag har!


Kommentarer
Postat av: Denise

Tyvärr har jag inte fått det, Kan du testa igen så får vi kolla om det kommer fram.

/Denise

2008-12-28 @ 19:40:52
URL: http://finastt.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hejsan tjejen! haft en bra idag?

xx C..

2008-12-28 @ 22:41:09
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: en "så kallad" kompis

Hej hilda, jag tycker att du har en bra blogg och den är rolig att läsa. Och även om vi bjuder hem oss till dig ibland, vet jag att du tycker om oss. Haha

2008-12-28 @ 22:56:07
Postat av: Linnéa

Då önskar jag dig lykca till med ditt nyårslöfte! Jag tycker det var ett bra löfte!

Själv har jag stora problem med att hitta på nyårslöften, men om jag tänke lite till så... ;)

Kram.

2008-12-29 @ 10:05:30
Postat av: Elisabeth

Bästa doktorn på TV? Var med och rösta igen!

2008-12-29 @ 18:15:48
URL: http://tvgodis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har inget nyårsilöft:(

2008-12-29 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0