Älskade älskade... jag?

Det är konstigt, ena sekunden mår man skit och nästa är man så glad. Jag känner mig så mycket piggare nu.
Idag har jag lärt mig en ny sak om mig själv. Eller rättare sagt: 
 jag har nog hittat tillbaka till mig själv. Jag har nog inte förståt det, men jag har nog tappad fotfästet. Jag har inte varit Hilda Persson på ett tag, jag vet inte var jag har varit.
Men jag hitta tillbaka.  Och vet ni?
Hur dåligt jag än kommer att må  så kommer jag alltid hitta tillbaka till mig själv, för jag vet precis vem jag är.
Och jag är så otroligt j*vla glad för att jag är jag.
 måste må dåligt och sedan komma över det, och komma tillbaka dubbelt så stark! ¨

Det är bara du som kan göra dig själv lycklig och ingen annan kan göra det åt dig. 

Jag hoppas att ni har saknat den glada Hilda, för nu är hon tillbaka och är mycket starkare!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Tack för din kommentar. Haha, jag älskar mina jobb:)



Kul att du hittat tillbaks till dig själv. Men det är ofta så att man tappar fotfästet ibland, men bara man hittar tillbaks så ska man vara glad. Och ibland tar de lite längre tid. Är precis likadan! Ha det bra!

2008-12-07 @ 21:44:23
URL: http://stephaniesliv.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad bra att du känner så =)

2008-12-07 @ 22:17:56
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Lotta

sv: ja det var jätte gott!



Fin blogg, o bra inlägg. Du verkar vara en klok tjej :O)

2008-12-08 @ 18:07:47
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du är så vis, Hilda! Och, ja du är älskad.

2008-12-09 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0