söndag

Jag har inte gjort någonting idag, jag mår inte alls bra. Jag är psykiskt tröt.  Så jag sovit i stort sätt hela dagen. Men nu har jag tänkt och ta tag i mitt liv och göra något. Det är faktiskt svårare än vad det låter, eftersom jag känner mig helt förstörd. Men nu ska det bli ändring på det.
Ja, för nu håller jag på att göra iordning mig, sen ska jag göra något med Amanda och så ska jag försöka plugga lite.
Man mår faktiskt bara ännu sämre av att inte göra något.
Klockan är faktiskt bara fyra så jag hinner nog se till så att den här dagen också blir bra.

Ni betyder otroligt mycket för mig



Kommentarer
Postat av: Natalie

Hoppas att du börjar må bättre :)



svar: Haha ja!

2008-12-07 @ 16:35:31
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag älskar dig, min vän <3

2008-12-09 @ 16:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0