Lördag

Just nu sitter jag vid amandhas dator och bloggar´. Egentligen så ska jag sova här i natt, men eftersom jag håller på att bli sjuk så tror jag att det är bäst att jag sover hemma inatt.  Men jag ska vara här hela kvällen, så mamma får komma och hämta mig senare.
Nu försöker Amanda & Paulina göra en pizza, jag lovar, de har inte tvättat händerna. Jag kanske är lite känslig när det gäller sånt där men det är faktiskt äckligt.  (märks det att båda mina föräldrar är hälsovårds inspektörer?).
Men nu ska jag gå och hjälpa dem och säga åt de att tvätta händerna. Haha '

Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Heyy girl! :D

Hjälp mig bestämma min nya layout! :) Läs bara det senaste inlägget!

xx Cajsa

2008-12-06 @ 23:28:24
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Men ja, det märks! :D

Glöm bara inte att använda en miljövänlig tvål, när de tvättar händerna! (Märks det att min pappa är miljövårdsinspektör?)

2008-12-07 @ 11:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0