Lördag

Åh, jag mår så bra idag! Jag får sova hur länge jag vill, jag får göra precis vad jag vill, och det bästa av allt är att solen skiner.  Jag blir så glad och pigg när det är fint väder ute, jag älskar det!  Imorse eller egentligen var det för 10min sedan var jag ute och gick en liten promenad.

Idag har jag ingeting planerat förutom att jag ska ha singstar kväll med tjejerna, det ska bli super roligt om man räknar bort faktumet att jag kommer att förlora.   

Senare ska jag berätta om mina nyårslöften, eller egentligen är det inte löften utan mer grejer som jag vill ändra på. Men det får vänta en liten stund, men nu tror jag att jag ska sätta på mamma mia, jag gillar den filmen!

Förresten så såg jag twiligt igår! Jag håller med alla som tycker att den är bra, den är en av de bästa filmerna jag har sätt. Väldigt lik boken, förutom att jag uppfata boken som lite gladare, då jag tycker att filmen var ganska dyster, men det passa in och blev bra.

Ha det super!

Kommentarer
Postat av: Felicia =)

Åhh, jag gillar också mamma mia, den är så mysig :D

Ha det bra

2008-12-27 @ 16:42:59
URL: http://feliciasurf.blogg.se/
Postat av: Anonym

god fortsättning :)

2008-12-27 @ 18:33:30
Postat av: Linnéa

Vad glad jag blir när du säger att du mår bra! :D

Jag har faktiskt aldrig sett Mamma-Mia-filmen, och du som tyckte du var efter med Twilight ;)

Kramar!

2008-12-28 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0