GOD JUL!

Om 2 timmar bär det av mot småland. Åh, jag är lite stressad jag måste hinna med massor med saker, just nu springer jag omkring som en galning med en ansiktsmask in kletat i ansiktet. Jag måste packa, fixa naglarana, äta och fixa lite på mitt rum. Eftersom att vi firade mini-jul här så ser det ut som kriget.
Idag ska jag fira en till mini-jul, men min mosters kompisar med familj, det är ofta riktigt roligt. För se om det kommer någon tomte redan då.

Imorgon är det äntligen den efterlängtade julafton. Det är lite synd att det inte är snö, men vi klarar oss. Det ska bli otroligt mysigt! åååh jag längtar så!

Det här är antagligen det sista inlägget jag kommer skriva innan annandag jul, om jag inte hittar någon dator. Så jag ska passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL!

 

Min favorit julsång!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hoppas ni får en lika god jul! :D

Tack för det fina julkortet också...! Kram.

2008-12-23 @ 21:59:17
Postat av: Felicia =)

Ha en god jul du med :D

2008-12-29 @ 15:09:56
URL: http://feliciasurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0